Guardians of the Old World Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mijn us parachute rifle company lijst

3 plaatsers

Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  beginnertje za mei 08, 2010 5:49 pm

hallo iedereen
um ik wilde mijn us parachute rifle company uit het boek D-minus 1 uitbreiden met het volgende

dit heb ik al als de basis
company HQ + 3 bazooka teams voor 95 pts
1x lieutenat turner turnbull voor 25 pts
3x parachute rifle platoons voor 1095 pts per platoon zitten er 1 command team 2 mg teams 7 rifle teams 1 bazooka team in
totaal punten 1215 pts

ik wil de parachute rifle company uitbreiden met het volgende
5 shermans m4a1 voor 450 pts
1x parachute machine gun platoon 2 sections voor 200 pts
1x field artillery battery 105mm howitzers voor 145 pts
totaal voor 795 pts

dus totaal company kom ik op 2010 pts is dit een goed standaartleger of zeggen jullie ik zou er iets vervangen tips zijn altijd welkom
mvg wesley ook wel beginnertje

beginnertje
Brother
Brother

Aantal berichten : 22
Leeftijd : 42
Woonplaats : stein lb
Registration date : 09-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty Re: mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  Dreachon zo mei 09, 2010 2:37 am

Ik zou dat 3de rifle platoon weglaten en vervangen door een pionieer of engineer platoon, dat geeft je wat extra anti-tank.

Daarnaast zou ik met uitbreiden niet via D-1 gaan gezien deze lijst je limiteerd met wat je kunt opzetten, ik zou dan eerder voor Hell's Highway gaan, deze heeft de nieuwe company diagrammen en laat je daardoor meer opzetten.
Dreachon
Dreachon
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 449
Leeftijd : 41
Woonplaats : Stein
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty Re: mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  beginnertje zo mei 09, 2010 3:48 am

hey jos
bedankt voor te tip
ik wacht inderdaat even met uitbreiden tot ik het boek hells highway heb gekocht
wel denk ik dat ik er een engineer platoon in zet zo als jij dat al aangaf voor extra antitank

mvg wesley

beginnertje
Brother
Brother

Aantal berichten : 22
Leeftijd : 42
Woonplaats : stein lb
Registration date : 09-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty Re: mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  Don Jorgos ma mei 10, 2010 12:56 pm

Hey,

Mijn ervaring is dat de 3 platoons met parachute rifle infantry een must zijn voor een airborne speler. Zelf heb ik 3 platoons opstaan maar dan wel maar met 9 teams. Deze komen elk op 270 pts uit als ik mij niet vergis. Hierdoor hou je nog genoeg punten over voor je support platoons.

Een 2e must in mijn ogen is een 81mm mortar platoon. Deze verzorgt smoke, en kan evt infantry die niet ingegraven is onder vuur nemen. Zeker voor die punten een leuke optie!

Welk boek je kiest (D-1 of Hell's Highway) maakt in de kleinere battles niet uit omdat de belangrijkste opties in beide boeken zitten.

Uitendelijk is het belangrijkste dat je zelf een speelstijl ontwikkeld wat je zelf leuk vind, en ook belangrijk: met de units die je leuk vind.

Groete
Don Jorgos
Don Jorgos
Captain
Captain

Aantal berichten : 146
Leeftijd : 37
Woonplaats : Stein
Registration date : 10-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty Re: mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  beginnertje di mei 11, 2010 10:06 am

hoi jorgo

thanks voor de info
ik heb samen met jos naar een us airborn lijst gekeken uit het boek hells highway
en hebben er een paar dingen uit gehaald en opgeschreven voor mijn leger
als ik die platoons in mijn leger heb nou dan wil je me zeker met tanks niet meer assaulten
ik heb dan meer zo,n pitbull affect ge krieerd kom niet te kort bij want ik bijt gegarendeerd hahaha Very Happy
kortom tanks dont come near the us 101st airborn devision from wesley or you lose your tanks !!!!!! hahaha Twisted Evil

mvg wesley lol!

beginnertje
Brother
Brother

Aantal berichten : 22
Leeftijd : 42
Woonplaats : stein lb
Registration date : 09-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty Re: mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  Don Jorgos di mei 11, 2010 2:00 pm

Zoals wat dat dan?

Het probleem met airbornes spelen is dat je erg min platoons hebt opstaan en dat je erg weinig mobiliteit hebt. Dit kan is sommige missies tegen je werken.

Maar ik ben benieuwd naar de nieuwe lijst.

Groete
Don Jorgos
Don Jorgos
Captain
Captain

Aantal berichten : 146
Leeftijd : 37
Woonplaats : Stein
Registration date : 10-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty Re: mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  beginnertje do mei 13, 2010 3:50 am

hoi jorgo
en iedereen

hier is dan mijn nieuwe lijst

us airborn company HQ
2 parachute rifle platoons
1 parachute MG platoon voor bij mijn platoons te attachment zodat ze extra vuur kracht geven tegen infantry
1 parachute field artillery battery van M1A1 75 mm pack howitzer
1 parachute engineer platoon
1 parachute anti tank platoon met 4 57 mm guns
us field artillery van 4 105 mm gun
en als extratje komen er in elke platoon waar het mogelijk is de nodige bazooka's

dit word verschijnelijk mijn nieuwe lijst
laat me maar iets weten hoe je het vind en mag ook wat tips geven
geld voor iedereen trouwens

mvg wesley

beginnertje
Brother
Brother

Aantal berichten : 22
Leeftijd : 42
Woonplaats : stein lb
Registration date : 09-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty Re: mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  Don Jorgos do mei 13, 2010 1:04 pm

Hey,

persoonlijk denk ik dat er teveel artillery inzit. Die LMG platoon is zeker een leuke optie en die 57ers zijn ook leuk, mits goed gedeployed. Ik zou zeggen, ga het uitproberen!

Groetjes
Don Jorgos
Don Jorgos
Captain
Captain

Aantal berichten : 146
Leeftijd : 37
Woonplaats : Stein
Registration date : 10-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty Re: mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  beginnertje do mei 13, 2010 2:08 pm

hey jorgo

dat zal ik zeker doen ik ga het hoe dan ook uit proberen
ik ga volgende week donderdag naar vlieg eruit maastricht
om het boek van hells high way te kopen en de gaiming aid van de us airborn
daarna ga ik kijken voor eventueel wat uitbreidingen van mijn us parachute rifle company

mvg wesley

beginnertje
Brother
Brother

Aantal berichten : 22
Leeftijd : 42
Woonplaats : stein lb
Registration date : 09-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty Re: mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  Dreachon do mei 13, 2010 2:10 pm

Kunt de komende tijd zowiezo met wat proxies gaan kijken hoe de dingen je bevallen voordat je ze gaat kopen.
Dreachon
Dreachon
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 449
Leeftijd : 41
Woonplaats : Stein
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn us parachute rifle company lijst Empty Re: mijn us parachute rifle company lijst

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum