Guardians of the Old World Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Megabattle: The Good Side

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Megabattle: The Good Side - Pagina 2 Empty Re: Megabattle: The Good Side

Bericht  Artinam wo jun 02, 2010 2:04 pm

Sorry, willen even kijken hoe de huidige regelset werkt, dus we gaan niks aan de restricties veranderen.
Artinam
Artinam
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 538
Leeftijd : 37
Woonplaats : Elsloo
Registration date : 16-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Megabattle: The Good Side - Pagina 2 Empty Re: Megabattle: The Good Side

Bericht  Deamonslayer wo jun 02, 2010 3:51 pm

Sorry A'elwin,
je krijgt van mij geen punten...

Haal maar 2 bolt throwers eruit, of 1 van de 4 characters...! Razz
Deamonslayer
Deamonslayer
Veteran Sergeant
Veteran Sergeant

Aantal berichten : 74
Leeftijd : 38
Woonplaats : Dragonback Mountains
Registration date : 22-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Megabattle: The Good Side - Pagina 2 Empty Re: Megabattle: The Good Side

Bericht  redeemer do jun 03, 2010 12:48 am

haha 3 bolt trowers want die zijn alle 1 rare slot. Hiervoor gaf ik aan om bij high elves 2 warmachines toe te staan zoals ze vroeger de 2 voor 1 bolttrower hadden. En special warmachines hebben high elfs niet.
En ieder heeft zowat 2500 punten op te zetten, daar moet je toch wel een leger mee kunnen neerzetten. Nu ga je weer 200-300 punten terug, dus heb je nog 141-241 punten uit te geven. Bij 241 zou ik een paar kleine units swordmasters pakken, en een champion met talisman of loec Twisted Evil . Dus emrys weer terug naar de ontwerptafel Razz..

ps. je leger hoeft niet hard te zijn he.. 4 RBT's is hard..
redeemer
redeemer
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 293
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schinveld
Registration date : 15-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Megabattle: The Good Side - Pagina 2 Empty Re: Megabattle: The Good Side

Bericht  A'elwin do jun 03, 2010 10:15 am

Ja wilde een shooty army proberen aangezien Artinam ook vrijwel geen shooting heeft kan dit best makkelijk

Sorry alvast dat ik wat geirriteerd over kom, na dit gelezen te hebben ben ik dat een beetje.
Zal tegen die tijd wel over zijn.

@ Deamonslayer,
Dan heb ik er nog steeds een RBT te veel volgens de huidige regelset!!!??? Rolling Eyes
Btw, het zijn niet jouwn punten het zijn punten wat artinam niet kan opvullen.
Dat jij een ervarenere speler bent wilt niet zeggen dat je al de punten op kan eisen zoals je van het begin af aan al deed met 6000 punten.
Ik kan ook 10.000 punten opzetten aan HE wil ik hierbij even zeggen, je bent niet de enige met een groot leger.

@ Redeemer,
Ben het met je eens!, over het hard zijn, valt wel mee.
Dan op z'n minst 2. haha

@ Artinam
Heb over die restricties heen gelezen.. achja.. beetje vreemd dan voor mijn warmachines.
Ik mag 4 rare slots normaal, en nu mag ik er 1? bietje raar eh..

High Elves hebben normaal gesproken ongeveer het dubbele van de normale restricties (ze hadden vroeger 2 voor 1 rare)
maar hebben hiervoor 4 rareslots gekregen om dus ook mogelijk 4 boltthrowers op te zetten (of aanvullend eagles).
Ze hebben bijvoorbeel ook 6 special slots.
Maar gobbo's mogen wel 4 warmachines opzetten.. en dwergen ook 3?, en Dark Elves ook 2 aangezien die 2 voor 1 rare slot hebben.

HE kan dus maar 1 RBT opzetten, terwijl zij special rules hebben en met deze regels mogen dus DE er meer opzetten?

Kan een beetje bot klinken maar ik vind eerder back to the drawing table voor Artinam met zijn army restrictions met betrekking tot HE
Aangezien alle rassen meer warmachines kunnen opzetten buiten een paar om zoals Brets die er normaal gezien ook maar 2 mogen en nu dus 1
waar ik van 4 naar 1 ga en alle andere rassen wel hun nodige warmachines kunnen opzetten vanwege hun specials of 2 voor 1 regel.
A'elwin
A'elwin
Veteran Sergeant
Veteran Sergeant

Aantal berichten : 67
Leeftijd : 30
Registration date : 14-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Megabattle: The Good Side - Pagina 2 Empty Re: Megabattle: The Good Side

Bericht  Artinam do jun 03, 2010 10:46 am

Je kan in principe 3 Eagles erbij neerzetten je bent je rare slots niet kwijt (ook erg leuk en best krachtig), verder staan de restricties van de armylijst er al een tijdje destijds was er geen probleem alleen Sjefke vroeg voor wat opheldering.
Deze restricties hebben we expres gekozen om het schieten enigzins te beperken (dat er geen 10+ warmachines aan elke kant staant). de enigste uitzondering waar je wel 'veel shooting' kan neerzetten zijn de Goblins met 4 Bs3 Boltthrowers en een Doomdiver.

Sorry we passen de restricties niet aan omdat we eerst willen kijken hoe het speelt. Ik denk verder dat High Elfs genoeg choices hebben om die punten te vullen.

Na de battle vragen we trouwens ook wat jullie van de battle vonden en van het spelen met deze restricties.
Artinam
Artinam
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 538
Leeftijd : 37
Woonplaats : Elsloo
Registration date : 16-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Megabattle: The Good Side - Pagina 2 Empty Re: Megabattle: The Good Side

Bericht  Deamonslayer do jun 03, 2010 11:18 am

@A'elwin, ik eis de punten niet op omdat ik 'meer' ervaring zou hebben, maar puur om het feit dat ik graag eens wat meer dwergen units op zou willen zetten...!
Met alle respect, maar je leger staat nu niet echt bekend om de WYSIWYG en de prachtig geschilderde miniaturen... Razz
Deamonslayer
Deamonslayer
Veteran Sergeant
Veteran Sergeant

Aantal berichten : 74
Leeftijd : 38
Woonplaats : Dragonback Mountains
Registration date : 22-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Megabattle: The Good Side - Pagina 2 Empty Re: Megabattle: The Good Side

Bericht  redeemer do jun 03, 2010 1:41 pm

jongens jongens kom op, geen annimosity in onze ranks he dat doen onze tegenstanders al genoeg hopelijk Razz

emrys mag best 2 warmachines opzetten, anders is het een beetje ver gaan omdat hij geen special warmachines heeft en vroeger de RBT's en zoals nu bij de dark elves 2 voor 1 slot waren.
maar dan nog, emrys je kan best met 1 warmachine spelen. Heb je wat meer punten voor andere dingen. Er zijn genoeg units waar je je punten in kan doen. Misschien eens iets anders dan normaal, bv phoenix guard zijn wel goed.

Heeft weinig zin om hier over te gaan zeuren, dus dat laten we dan ook maar achterwegen, het is een fun battle laat het dan ook zo beginnen en eindigen het maakt niet uit of je leger zwak is of dat iemand 1 of 3 warmachines heeft. Bedoel dan hadden we net zo goewd fanatics kunnen restricten omdat die hendig veel tijd in de movement phase gaan innemen. Dus emrys houd je aan de regels, en de volgende keer gaat het anders.. of niet loek?
redeemer
redeemer
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 293
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schinveld
Registration date : 15-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Megabattle: The Good Side - Pagina 2 Empty Re: Megabattle: The Good Side

Bericht  A'elwin do jun 03, 2010 3:43 pm

Is goed jongens, het maakt mij niks uit
ik houd me wel aan de restricties dan maar
iets voor de volgende keer dan

@Deamonslayer,
Als je wilt dat ik WYSWYG opzet is geen probleem
het punt is dat ik altijd met iets nieuw kom
en dus niet meteen de modellen ervoor ga aanschaffen
in tegen stelling tot andere speel ik niet altijd met
dezelfde shooty lijst of magic heavy lijst

ps ik wil ook wel 6000punten aan HE opzetten maar
je bent ook met teamgenoten die dit waarschijnlijk ook
willen, dat het niet geschilderd is is een bijzaak ik heb
voor de rest ook niet veel afgeschilderde WHF legers gezien
dat kleurtje erop is bijzaak, het gaat zich om het spel
en de modellen
A'elwin
A'elwin
Veteran Sergeant
Veteran Sergeant

Aantal berichten : 67
Leeftijd : 30
Registration date : 14-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Megabattle: The Good Side - Pagina 2 Empty Re: Megabattle: The Good Side

Bericht  redeemer vr jun 04, 2010 12:11 am

ah emrys dat is voor iedereen anders, ik ben ook een man van het spel maar de hobby is zo breed dat ieder zijn eigen inbreng hierop heeft. Dus voor sommige is het schilderen ook belangrijk, en die zijn hierop trots en eerlijk gezegd is een geschilderd leger ook een meer waarde wat het leuker maakt om tegen te spelen en wellicht ook om mee te spelen.

Ik ben nu namelijk bezig met een kleuren schema te maken, ik heb nu de ostermark freistadt kleuren getest maar wil ook nog reikland en bogenhafen uitproberen. Maar nog steeds is voor mij het spel belangrijker en maken me ongeschilderde modellen minder uit. Maar de meerwaarde van een geschilderd leger op een toernooi, leidt me toch langzaam naar het schilderen 10-15 punten makkelijk extra geeft toch een leuke voorsprong.. Zeker als ik nooit slechte resultaten behaal maar dan wordt overtroffen door mensen met verlies/draw omdat hun alle paintingpunten hebben vind ik krom en belachelijk. Maar er zit maar een ding op en dat is zelf maar verven..
redeemer
redeemer
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 293
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schinveld
Registration date : 15-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Megabattle: The Good Side - Pagina 2 Empty Re: Megabattle: The Good Side

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum