Guardians of the Old World Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Re-Action Rheindahlen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Re-Action Rheindahlen Empty Re-Action Rheindahlen

Bericht  Vinpiedev ma feb 06, 2012 2:01 pm

Op 17 en 18 maart organiseert de Rheindahlen wargames club Re-Action 2012 wargame show. Re-Action, omdat zij meenden vorig jaar de laatste show te kunnen organiseren ivm opheffing van JHQ Rheindahlen. Kennelijk blijven ze nog even, zodat ze toch nog een show opzetten. Persoonlijk vind ik dit een erg leuke show en, voor ons in Limburg, ook op een zeer plezierige afstand (20 minuten rijden va Roermond).

Ik weet dat jullie van plan zijn om op 17 maart een all tank battle te organiseren. Waarom niet op Rheindahlen?

groet

Vincent

Vinpiedev
Scout
Scout

Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Re-Action Rheindahlen Empty Re: Re-Action Rheindahlen

Bericht  The Question ma feb 06, 2012 2:10 pm

Vinpiedev schreef:Op 17 en 18 maart organiseert de Rheindahlen wargames club Re-Action 2012 wargame show. Re-Action, omdat zij meenden vorig jaar de laatste show te kunnen organiseren ivm opheffing van JHQ Rheindahlen. Kennelijk blijven ze nog even, zodat ze toch nog een show opzetten. Persoonlijk vind ik dit een erg leuke show en, voor ons in Limburg, ook op een zeer plezierige afstand (20 minuten rijden va Roermond).

Ik weet dat jullie van plan zijn om op 17 maart een all tank battle te organiseren. Waarom niet op Rheindahlen?

groet

Vincent

Mij lijkt het wel iets opzich maar weet niet wat de rest wilt of onze gasten?

* topic verplaatst*

Groetjes Jeroen
The Question
The Question
Admin
Admin

Aantal berichten : 690
Leeftijd : 35
Woonplaats : Berg aan de Maas
Registration date : 17-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Re-Action Rheindahlen Empty Re: Re-Action Rheindahlen

Bericht  sjefke ma feb 06, 2012 2:19 pm

nou ehmm, aangezien er genoeg terrein etc. is, en toch sowieso alle modellen geschilderd moeten zijn, ben ik er geheel voor, het enige wat je nog zou moeten kunnen regelen is vervoer, en inschrijving of iets dergelijks.
sjefke
sjefke
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 332
Registration date : 16-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Re-Action Rheindahlen Empty Re: Re-Action Rheindahlen

Bericht  Vinpiedev ma feb 06, 2012 2:24 pm

Wanneer je op google de Rheindahlen wargames club inklopt, kom bij hun site. Daar staat alle info in over inschrijven/reserveren. Voorgaande jaren was het zelfs mogelijk om er (tegen betaling van een luttel bedrag) te overnachten. Na 'sluiting' van de show en na het eten worden er dan tot diep in de nacht spellen gespeeld, sterke verhalen opgehangen en wat dies meer zij. Zelf doe ik daar niet (meer) aan mee, maar vond het vroeger beregezellig/geslaagd.

Ik beschik over een behoorlijke hoeveelheid terrein. Vorig jaar viel onverwacht de Murphy's Heroes demo uit en heb ik op de valreep nog een FoW spel opgezet/meegenomen. Op de gallery van de show van vorig jaar is die ook te zien.

Vincent

Vinpiedev
Scout
Scout

Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Re-Action Rheindahlen Empty Re: Re-Action Rheindahlen

Bericht  Vinpiedev di feb 07, 2012 12:50 am

Hierbij de tekst van de email die ik van de Rheindahlen Wargames Club ontving. Ter info.

Vincent

This e-mail is a calling notice to all gamers who have attended the Rheindahlen Wargames Club's annual Convention 'Action' in the past or expressed an interest in attending, that this years show 'RE-ACTION' is nearly upon us once again. PLEASE PASS THIS ON TO ANYONE YOU THINK MAY BE INTERESTED IN ATTENDING!

RE-ACTION is the last Wargames show organised by the British Military in Germany still in existence, the others having fallen by the wayside over the years as numbers have drawn down. Due to changes in circumstances we have found that we can run our show one more time.

Due to space restraints in the venue we have a finite number of gamers that we can accomodate but this number is still generous enough for us to cater for most needs. We do not provide club gamer passes but in a similar vain we do not charge entry to the event - rules do not allow us to. All we ask is that everyone attending donates a small amount but only if they wish to do so, which will go to a charity which will benefit the military community. Last year we raised €500,- so we would like to thank all those who donated so generously.

All gamers will have the opportunity to set up from Friday lunch-time should they so wish, giving you all the chance to relax & get organised in a less frantic atmosphere. Opening times for the general public are Saturday 09:30-17:00 and Sunday 10:00-14:00.

As always accomodation is available within the military complex at reasonable rates. €5,- per person per night (pppn) for a bed in the transit block - this is basic but comfortable. €25-30 pppn in Kassels House, 'guest house' style with double & family rooms but with shared WC, Showers etc.

Due to added security procedures anyone staying overnight is required to register their vehicle on entry to the Rheindahlen Military Complex. It would be appreciated, therefore, if anyone intending to stay overnight provides their vehicle details (make, model & registration number) so that the Rheindahlen Wargames Club can fore warn the Guard Force of your arrival in order to ease any problems that may be encountered. Please ensure you follow any instructions given by the security guards as you enter the military complex, especially concerning booking your vehicles in.

ALL bookings for tables & accommodation should be made using the booking form on our club website which can be found here - http://www.rheindahlen-wargames.com/action/overview_e.htm

Once the form is completed it should returned to us via e-mail, fax or snail mail. Details of where to send your request can be found on the form.

We look forward to seeing you at the show.



--
Adie Russell
RWC Secretary

Vinpiedev
Scout
Scout

Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Re-Action Rheindahlen Empty Re: Re-Action Rheindahlen

Bericht  Vinpiedev zo feb 12, 2012 11:55 am

Ik zag zojuist op de site van Murphy's Heroes dat zij een demo willen neerzetten op de zaterdag. Ik gaf al aan dat meerdere demo's alleen op de zaterdag zijn, met als gevolg: lege tafels op de zondag. Is er interesse om op de zondagochtend (tot vroege middag) een FoW spel te spelen. Terrein heb ik genoeg. Ik heb een hoop Bocage waar ik eerlijk gezegd nog nooit mee gespeeld heb. Ik zou daar een US 2nd division in kunnen zetten. Wat te denken van 1700 punten? Eén spel van een uur of drie?

Vincent

Vinpiedev
Scout
Scout

Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Re-Action Rheindahlen Empty Re: Re-Action Rheindahlen

Bericht  Vinpiedev zo feb 19, 2012 6:26 am

Ik heb inmiddels afgesproken met Rob voor de zondagochtend. De zaterdag ga ik zelf de show 'bezoeken' en hier en daar een game-pje meepakken.

Rob en ik gaan Normandië doen.

Vincent

Vinpiedev
Scout
Scout

Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Re-Action Rheindahlen Empty Re: Re-Action Rheindahlen

Bericht  The Question di feb 21, 2012 4:14 am

Heej Vincent,

Megabattle gaat toch zaterdag bij ons op de club door.
Zondag kan ik zelf niet misschien wel een idee om volgend jaar naar de re-re-action te gaan.


Groetjes Jeroen.
The Question
The Question
Admin
Admin

Aantal berichten : 690
Leeftijd : 35
Woonplaats : Berg aan de Maas
Registration date : 17-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Re-Action Rheindahlen Empty Re: Re-Action Rheindahlen

Bericht  Vinpiedev di feb 21, 2012 6:41 am

The Question schreef:Heej Vincent,

Megabattle gaat toch zaterdag bij ons op de club door.
Zondag kan ik zelf niet misschien wel een idee om volgend jaar naar de re-re-action te gaan.


Groetjes Jeroen.
Hallo Jeroen,

Wat in het vat zit verzuurt niet. Wat Rheindahlen betreft is het nu ieder jaar afwachten wat de Britse Defensie gaat doen. Vorig jaar zijn ze met Action gestopt, omdat de basis in zijn geheel zou worden opgeheven en worden overgedragen aan de gemeente Rheindahlen (die daarmee een prachtige woonwijk op een presenteerblaadje zou hebben gekregen). Kennelijk is het nog niet zover, vandaar dat Re-Action is georganiseerd. Hoe vaak dat nog gebeurt is, zoals gezegd, onzeker. Ik hoop dat het nog vaak mag gebeuren, want ik vind het één van de gezelligste shows die er zijn.

groet en tot zondag a.s. (mocht je nog een Tiger nodig hebben: ik heb er twee, maar ik begreep dat je al voorzien bent)

Vincent

Vinpiedev
Scout
Scout

Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Re-Action Rheindahlen Empty Re: Re-Action Rheindahlen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum