Guardians of the Old World Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hierbij een uitnodiging van Groninger Wargamers Guild

Ga naar beneden

Hierbij een uitnodiging van Groninger Wargamers Guild Empty Hierbij een uitnodiging van Groninger Wargamers Guild

Bericht  chefminipup di jul 30, 2013 1:10 am

Wat: 2 toernooien, 64 plaatsen in totaal.
Waar: Atelier Kunstkot, Veendam.
Wanneer: 25 Augustus 2013. 1000uur - 2000uur met BBQ v.a. 1900uur

Meer info:
Ik heb samen met Groninger Wargamers Guild, Bolts and Bolters (Leeuwarden), en Purperen Draak een gezellig toernooi in de aanbieding. Er zijn leuke prijzen, met o.a. een battalion of battleforce naar keuze voor de winnaar van elk spelsysteem. Wij hebben op de dag ons eigen catering staan, met een lunchkaart, snacks, en (non)alchoholische drankjes beschikbaar. N.B. wij houden ook rekening met vegetariers! Thee en koffie zijn de hele dag gratis te krijgen.
Als er genoeg interesse in is dan hebben we later op de dag ook een BBQ, met nog meer bier!
Wij hebben genoeg parkeerplekken, of als je met de trein komt is het maar 10 minuten lopen van het station. Als je echt ver moet reisen, dan is er ook slaapplek beschikbaar voor zaterdag en(of) zondag avond.

Inschriven moet wel via het T3 website. Dit zorgt voor goed organisatie, en evt NL en EU ranking voor elke deelnemer. Ik kan helaas geen links hier posten, maar het toernooi paginas kan je vinden via het kalender op t3 (25 augustus dus).
A.U.B stuur mij ff een pb als er iets is, of als jullie links naar de 40k of fantasy toernooien hier willen hebben.Rolling Eyes 

Met Vriendelijk Groet, Liam

chefminipup

Aantal berichten : 1
Registration date : 23-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum