Guardians of the Old World Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De fantasy campaign: wat doen we ermee?

4 plaatsers

Ga naar beneden

De fantasy campaign: wat doen we ermee? Empty De fantasy campaign: wat doen we ermee?

Bericht  GuyErnes di nov 10, 2009 4:28 am

Heren clubleden,

we zijn al een tijdje van plan om deze maand de fantasy campaign te starten. Nu loop ik echter tegen een paar zaken aan die dat wat moeilijk maken:

- Deze maand heb ik maar weinig tijd om op de club te komen: afgelopen zaterdag was er geen club; zaterdag de 14de heb ik geen tijd
vanwege verplichtingen met mijn wederhelft en de 28ste is er weer geen club. Al met al blijft dus 21 november over om de campaign te starten, gevolgd door een weekend niks.
Vervolgens zitten we met december: in het weekend van 5 en 6 december valt Sinterklaas, waardoor het mogelijk is dat een aantal mensen niet kunnen. Het volgende weekend van 12de zou geen problemen moeten geven, de 19de waarschijnlijk ook niet. De zaterdag daarop is het 2de kerstdag, het kan goed zijn dat mensen dan andere bezigheden hebben. Het weekend daarna is er geen club vanwege het Flames of War toernooi in Maastricht
Deze tijd van het jaar is dus niet ideaal om een 'grote' campaign te beginnen.

- Wie willen er allemaal mee doen? Ik heb nu 4 min of meer bevestigde namen: Jeroen, Loek, Maurice en ikzelf (excuses als ik iemand ben vergeten). Dit is eigenlijk te weinig voor een campaign zoals die nu bedacht is. Zelf heb ik al eens eerder met 4 man een dergelijke campaign gespeeld, en je speelt echt heel vaak tegen dezelfde spelers, tot op een punt dat het leuke er een beetje vanaf is.

Daarom wil ik voorstellen om in november/december een korte campaign te spelen, met andere regels dan zoals die nu op het forum staan. Ik dacht zelf aan iets story-based of via zo'n campaign tree. We kunnen de 21ste misschien bepalen wat voor vorm die korte campaign dan krijgt?
Een langere campaign kunnen we dan in het voorjaar beginnen, wanneer er genoeg mensen mee willen doen.

Wat vinden jullie hiervan? Alle ideeën zijn welkom.
GuyErnes
GuyErnes
Captain
Captain

Aantal berichten : 118
Leeftijd : 37
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 06-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De fantasy campaign: wat doen we ermee? Empty Re: De fantasy campaign: wat doen we ermee?

Bericht  Droogkloot di nov 10, 2009 6:52 am

Ai, ja als ik dat zo hoor is het niet zo'n goed idee om deze maand een campaign te starten idd. We moeten wat anders daarvoor verzinnen. Ik zelf ben het ook wel met Guy eens dat 4 man sowieso te weinig is, misschien voor een kleinere campaign ook al (Mensen eventueel met 2 legers spelen?) En anders moeten we een paar mensen maar gaan bedreigen dat ze fantasy gaan spelen Twisted Evil
Droogkloot
Droogkloot
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 498
Woonplaats : Sittard
Registration date : 14-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De fantasy campaign: wat doen we ermee? Empty Re: De fantasy campaign: wat doen we ermee?

Bericht  Artinam di nov 10, 2009 7:03 am

Het lijkt me inderdaad een beter idee om met zn 4en een meer story based campaign te spelen dan een uitgebreide Campaign waar we telkens tegen dezelde spelen.
Artinam
Artinam
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 538
Leeftijd : 37
Woonplaats : Elsloo
Registration date : 16-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De fantasy campaign: wat doen we ermee? Empty Re: De fantasy campaign: wat doen we ermee?

Bericht  The Question di nov 10, 2009 7:50 am

Heej Mensen,

Ben het met jullie 4e eens laten we 21 november kijken wat we gaan doen en dan de maand december een kleine campaign met een leuke story doen.


Groetjes Jeroen.
The Question
The Question
Admin
Admin

Aantal berichten : 690
Leeftijd : 35
Woonplaats : Berg aan de Maas
Registration date : 17-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De fantasy campaign: wat doen we ermee? Empty Re: De fantasy campaign: wat doen we ermee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum