Guardians of the Old World Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PC spel: Company of Heroes

2 plaatsers

Ga naar beneden

PC spel: Company of Heroes Empty PC spel: Company of Heroes

Bericht  Artinam di nov 02, 2010 3:04 pm

Dag mensen,

Wellicht kennen jullie het strategie spel Company of Heroes gemaakt door Relic Entertainment (dezelfde makers als Dawn of War).
Dit is een strategie spel dat zich richt op de tweede wereld oorlog, en dan voornamelijk op de veldslagen in West-Europa.
Net als in Dawn of War is het een real-time strategy spel waar het doel is om bepaalde punten te veroveren op de kaart die je een stroom aan grondstoffen leveren (denk aan benzine en ammunitie). Hier 'Koop' je nieuwe troepen van of koop je nieuwe wapens voor je huidige.
Ik moet zeggen dat het er puik uitziet en dat de campagnes tot nu toe best leuk zijn.

Tijdens een spel kies je een specializatie dat je toegang geeft tot bepaalde opties (denk bij Duitsers aan Propagenda, waar je Tigers en dergelijke krijg, of aan Defensive waar je de 8.8Flak als optie krijgt). De aanvullingen geven trouwens toegang tot 2 extra kanten, namelijk de Britten en de Panzer Elite (volgens mij Panzer Lehr).

Waarom ik dit vertel is dat de Free Record Shop dit spel met alle 2 de aanvullingen (Opposing Fronts en Tales of Valor) voor een spotprijs aanbied via de Company of Heroes Anthology doos. Ik zal de prijs niet geven vanwege reclame doeleindes of iets dergelijks maar ik kan het iedereen aanraden om hem op te pikken (Dawn of War II is ook voor dezelfde spotprijs). Let wel op dat je doos 3 serie codes heeft voor elk deel (iets wat bij mij niet was).

Als iemand het heeft wil ik (zodra mijn seriecode probleem is opgelost) wel eens online afspreken.
Artinam
Artinam
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 538
Leeftijd : 37
Woonplaats : Elsloo
Registration date : 16-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

PC spel: Company of Heroes Empty Re: PC spel: Company of Heroes

Bericht  Dreachon wo nov 03, 2010 2:49 am

Tales of Valor is dat ook een uitbreiding en zo ja wat zit daar dan precies allemaal in?
Dreachon
Dreachon
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 449
Leeftijd : 41
Woonplaats : Stein
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

PC spel: Company of Heroes Empty Re: PC spel: Company of Heroes

Bericht  Artinam wo nov 03, 2010 3:14 am

Ik vond de beschrijving van wikipedia heel goed: http://en.wikipedia.org/wiki/Tales_of_valour, ikzelf heb het nog niet kunnen spelen vanwege de keycode problemen.

Artinam
Artinam
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 538
Leeftijd : 37
Woonplaats : Elsloo
Registration date : 16-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

PC spel: Company of Heroes Empty Re: PC spel: Company of Heroes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum