Guardians of the Old World Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fantasy Club Kampioenschap

4 plaatsers

Ga naar beneden

Fantasy Club Kampioenschap Empty Fantasy Club Kampioenschap

Bericht  Artinam di apr 26, 2011 3:25 am

Dag mensen,

Wanneer het club kampioenschap begint word nog naar gekeken. Er komt eerst een campaign opgezet door Daemonslayer. Ik denk dat het beste is als we het erna doen, of als het op zijn einde loopt.

Waarschijnlijk wordt het kampioenschap gedurende een periode 2 maanden gehouden.
Iedereen speelt een battle tegen mekaar. Dan komen er nog halve finales en de hele finale die ik eigenlijk in een battlereport wil verwerken.

Het is natuurlijk voor de fun, maar het blijft een competitie. Dus ik wil eigenlijk niet te veel restricties erin verwerken.
Het enigste wat ik wel wil vermelden is dat je minstens de modellen moet hebben van je leger, dus geen lege bases.
Verder ben ik aan het overwegen om een special character per leger toe staan mochten mensen er interesse hebben.
Ook het puntenaantal is nog niet zeker, wat denken jullie. Weinig punten leidt tot korte intensieve battles met toch wat tactiek, maar loop je het risico dat een superunit alles wegveegd. Teveel punten leidt tot battles die te lang duren.

Dus wat denken jullie over het volgende:

1. Punten aantal: zet neer hoeveel punten je het liefst ziet, en ook waarom.

2. Special characters: wel of niet?

3. Restricties: wel of niet? Zoja wat wil je graag zien.

4. Wat vinden jullie van het random terrein (ook van te voren vast gesteld mystical terrein) en random scenario's?

--------------------

Uiteindelijk ben ik wel degene die de knoop doorhakt, maar als een meerderheid bepaalde punten graag ziet dan houden we er uiteraard rekening mee. Over 2 weken wil ik een rulespack uitbrengen.
Artinam
Artinam
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 538
Leeftijd : 37
Woonplaats : Elsloo
Registration date : 16-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantasy Club Kampioenschap Empty Re: Fantasy Club Kampioenschap

Bericht  The Question di apr 26, 2011 3:30 am

Heej Mensen,

Puntenaantal: 1500 pts speelt lekker snel dus kunnen er een pot of 2 per dag gespeeld worden indien het niet zo snel gaat.

Special Characters: ben ik zelf niet zo'n voorstander van dit ivm mijn gekozen puntenaantal + ik vind special characters meer iets voor megabattles/special scenarios.

Restricties: Lijkt me hopelijk toch niet nodig in een intern toernooi.

Random terrain: Is ok. Huisregel van 4+ is mystical lijkt me nog steeds een goeie.

Groetjes Jeroen.


Laatst aangepast door The Question op di apr 26, 2011 4:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
The Question
The Question
Admin
Admin

Aantal berichten : 690
Leeftijd : 35
Woonplaats : Berg aan de Maas
Registration date : 17-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantasy Club Kampioenschap Empty Re: Fantasy Club Kampioenschap

Bericht  redeemer di apr 26, 2011 3:47 am

1. Punten aantal: zet neer hoeveel punten je het liefst ziet, en ook waarom.
2000 of 2500 punten is een goede hoeveelheid om een volwaardig leger neer te zeten. Te lage punten aantallen werken sterkere legers in de hand.

2. Special characters: wel of niet?
Tja als je sommige vebiedt zou ik zeggen doe maar. Met sommige bedoel ik teclis ea.

3. Restricties: wel of niet? Zoja wat wil je graag zien.
Ja restrictie op de hoeveelheid niet naar 8th edition aangepaste units, zoals trebuchets en mortars (of pas ze aan naar de 8th door house rules). Dit omdat 2 mortars een horde leger omschieten door de gigantische templaat (maak ze S2 of altijd scatter oid).

4. Wat vinden jullie van het random terrein (ook van te voren vast gesteld mystical terrein) en random scenario's?
random is goed, zou natuurlijk niet te veel mystical doen. Misschien 1 ding en deze dan gewoon random altijd mystical bepalen. random scenarios kan leuk zijn maar dan krijg je verschillen in kansen die bepaalde legers maken tegenelkaar bij een bepaald scenario.

redeemer
redeemer
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 293
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schinveld
Registration date : 15-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantasy Club Kampioenschap Empty Re: Fantasy Club Kampioenschap

Bericht  Droogkloot di apr 26, 2011 11:54 am

1. punten: 1500-2000
omdat ik niet meer heb Razz

2. specials: t liefst niet, of je doet bijv max 200 pts voor n special.

3. restricties:
geen high elves Razz, nee serieus, van mij hoeven er geen restricties

4. random terrein:
lijkt mij wel leuk
Droogkloot
Droogkloot
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 498
Woonplaats : Sittard
Registration date : 14-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantasy Club Kampioenschap Empty Re: Fantasy Club Kampioenschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum