Guardians of the Old World Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Beurs: Impact (Uden)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe Beurs: Impact (Uden) Empty Nieuwe Beurs: Impact (Uden)

Bericht  Artinam do feb 16, 2012 3:37 am

Dag mensen,
Ik kwam die beurs tegen, en aangezien er niet zoveel zijn leek het me wel leuk om erheen te gaan.
----------------------------
Impact 2012

Zondag 3 juni 2012 organiseert wargaming club de Hired Guns Uden voor de eerste keer de Impact. De Impact is een beurs met voor elke wargamer wat wils.
Er zullen verkopers van verschillende bedrijven staan om modellen en/of scenery te verkopen. Denk hierbij aan bedrijven als Games Workshop, Warlord Games, Scibor, Microarts en nog vele anderen.
Ook zullen er verschillende activiteiten plaatsvinden zoals demogames (black powder, warhammer ww2, the great war etc.), een schildercompetitie, een scrapheap conversion wedstrijd, en een beurs waar er allerlei tweedehands spullen te vinden zijn.

Kijk voor meer informatie op www.hiredguns.nl.
Mocht je ook geïnteresseerd zijn om een stand op de Impact te hebben waar je je oude modellen, scenery en boeken kunt aanbieden, mail dan naar koen@hiredguns.nl

Wij hopen jullie 3 juni te zien op Impact '12!

= English =

Sunday 3 June 2012 wargaming club the Hired Guns Uden organizes for the first time The Impact. The Impact is a fair for every war gamers. There will be vendors from different companies to sell models and/or scenery. Thinking of companies like Games Workshop, Warlord Games, Scibor, Micro arts and many others. Also there will be various activities such as demo games (warhammer ww2, the great war, black powder, etc.), a painting competition, a scrapheap conversion contest, and a trade fair where all sorts of second-hand stuff can be found.

For more information, visit www.hiredguns.nl. If you are interested to have a stand at the Impact where you can offer your old models, scenery and books, mail to koen@hiredguns.nl

We hope to see you on June 3 Impact ' 12!
Artinam
Artinam
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 538
Leeftijd : 37
Woonplaats : Elsloo
Registration date : 16-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Beurs: Impact (Uden) Empty Re: Nieuwe Beurs: Impact (Uden)

Bericht  The Question do feb 16, 2012 10:28 am

Ik wil wel gaan.

Groetjes Jeroen.
The Question
The Question
Admin
Admin

Aantal berichten : 690
Leeftijd : 35
Woonplaats : Berg aan de Maas
Registration date : 17-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Beurs: Impact (Uden) Empty Re: Nieuwe Beurs: Impact (Uden)

Bericht  Mattheis zo feb 19, 2012 2:23 pm

Ik heb ook wel intresse!!!


Groetjes stefan
Mattheis
Mattheis
Brother
Brother

Aantal berichten : 35
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maastricht
Registration date : 18-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Beurs: Impact (Uden) Empty Re: Nieuwe Beurs: Impact (Uden)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum