Guardians of the Old World Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1e Mini Campaign Ideeën

3 plaatsers

Ga naar beneden

1e Mini Campaign Ideeën Empty 1e Mini Campaign Ideeën

Bericht  RedCorsairs do mei 14, 2009 4:18 am

Hey mensen,

Post hier jouw ideeën hoe de campaign er ongeveer uit moet zien. Stel bijvoorbeeld voor hoeveel games er moeten worden gespeeld, wat voor games en mogelijke special rules.

Wat we al weten is dat het een bos scenery campaign wordt, dus het is leuk als iedereen iets in de trend daarvan verzint. Persoonlijk ben ik een voorstander van een Eldar Maiden world aangezien Jeroen een van de major players is in de campaign. Ik stel tevens voor dat we de mighty empires rules gebruiken voor de campaign die zijn 1 pagina groot is dus makkelijk te onthouden voor iedereen. Ik zal de regels converten naar 40k en dan hier weer posten als ik tijd heb.

Dus to summarize, post jouw Ideeën over het verloop van de campaign, special rules en suggesties hieronder,
RedCorsairs
RedCorsairs
Scout
Scout

Aantal berichten : 19
Registration date : 10-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

1e Mini Campaign Ideeën Empty Re: 1e Mini Campaign Ideeën

Bericht  The Question do mei 14, 2009 8:44 am

Hey Mensen,

Ik zit aan het volgende te denken.

Je schrijft je in in begin van campaign met een 1500 pts lijst en kan dan kiezen om een aantal punten op te geven voor units.
Bijvoorbeeld dat je per verdiend 100 punten aan extra units kunt uitgeven.
Deze units kun je dan switchen tussen je 1500 pts lijst ( a.k.a. standaard battles zijn 1500 vs 1500 or less)

Zat ook te denken dat als iemand je base aanvalt je dan een extra slot kunt pakken van maximaal 200 pts ofso.

Groetjes Jeroen
The Question
The Question
Admin
Admin

Aantal berichten : 690
Leeftijd : 35
Woonplaats : Berg aan de Maas
Registration date : 17-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

1e Mini Campaign Ideeën Empty Re: 1e Mini Campaign Ideeën

Bericht  sjefke do mei 14, 2009 10:14 am

misschien iets zoals al eerder gezegd werd door jeroen met de punten qua battles.

in het begin: een mooie uitgewerkte map, iedereen krijgt ... aantal gebieden (allemaal even groot etc.) met bepaalde geografische kenmerken (stad, heuvelachtig, waterig, vlak etc.) en doordat je met battles te spelen punten wint (win 2, draw 1 en loss 0) en doormiddel van ... punten te betalen een vijand kan "uitdagen" tot een battle (winner krijgt het gebied) en voor elk gebied dat je hebt krijg je ... punten in je leger.
maar waarschijnlijk zal dit niet werken hier, want er zijn teveel onervaren spelers (ik) die dan na 5 battles ofzo eruitgeknikkerd zijn.

groetjes sjefke
sjefke
sjefke
Chapter Master
Chapter Master

Aantal berichten : 332
Registration date : 16-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

1e Mini Campaign Ideeën Empty Re: 1e Mini Campaign Ideeën

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum